Mer spillt mit de leertaste. "S" spiil wird mit em grüene Fähnli odr de Taste "B" gstartet. Sammled Schwiizerflagge, Chäs und Schoggi. Und natüerli Integrationspille. Ih d Berge flügt mer selbstverständli nid ine...
Vill Glück und werded nid uusgSCHAFft :") Sorry for all the other people, this is a swiss game and the language so is swiss-german.