日本語は下 〜English〜 In 2 Player Mode, P1 uses WASD and P2 uses the arrow keys. In CPU Mode, you can use either set of controls. Hit the ball into the opponent's goal to score a point. First to 3 wins! 〜日本語〜 ・「CPU」プレイは1人プレイ! →矢印キーかWASDキーで操作できます。(①が自分) ・「2Player」モードは2人プレイ! →①はWASDキー、②は矢印キーで操作できます。 【勝利条件】 ・自分のゴールに3回先にボールをゴールさせる。 それでは楽しんで!let's go!