【お久しぶりです。再始動しました】 どうも皆様お久しぶりです。@sei7120です。 …覚えてる人は覚えてるのかな…? 今回は「だれかの心臓になれたなら」をスプリクト演奏 してみました!(1番のみ) …クオリティーは低いかも知れませんが、拡散など してくれてたらとても嬉しくて発狂します …拡散してくれたらフォローしますね…?
【だれかのタグになれたなら】tag #music #art #all #Vocaloid #sei7120 【English】?? [Long time no see. I'm back!] Hello everyone, it's been a while. This is @sei7120. ...I wonder if anyone remembers me...? This time, I tried playing "If I Could Become Someone's Heart" using a script! (Only the first verse) ...The quality might be low, but I'd be incredibly happy and go crazy if you could share it! ...If you share it, I'll follow you...?