I'm back!!! here is some shinobu art for you lovelies :))) I tried really hard on the rendering for this so I hope you like it and it was worth the wait :) I'm going to try and post more often now if I can anyway this took me like three days (I've had zero motivation) I hope you like it! <33 credits Art - @-Kanro_tera-san- Code - @colorsnatch ---------------------------------------------------------------------------- 戻ってきました!!! みなさんのためにしのぶのイラストを投稿します :))) レンダリングにかなり力を入れたので、気に入ってもらえたら嬉しいです。待っていただいた甲斐があったと思っていただけると嬉しいです :) これからはできるだけ頻繁に投稿していきたいと思います。ちなみに、これを描くのに3日もかかりました(全然やる気が出なかったんです)。気に入ってくれると嬉しいです!<33 クレジット イラスト - @-Kanro_tera-san- コード - @colorsnatch