Dük: 5 yıl önce yaptığım serimin yine 5 yıllık sessizliğinin ardından 4. bölüm... kimse özlemedi değil mi la? şöyle bir not düşmem gerek, 5 yıl öncesiyle şartlar eşit olsun diye uğraşmadan düşünmeden yapıyorum. Tamam telife salıyorum.. ŞEKİL DEĞİŞTİREN 5 YIL ARDINDAN DÖNDÜ :dDDDD OLUM OHA OHA FELAKET OLDU SAKIN EMİN OLMADAN KAPATMAYIN PROJEYİ agalar yakında bu seride olacak woohooo yazı şeysini izinsiz almayın önceki çok kötüydü bu font bana ait tamamen 5. bölüm ne zaman olsun :d? Credit: Joker_pan - @Joker_pan35 Memo - @Komedistan_Memo Telif - @TelifTR Prenses Clipy - @TelifTR ve PROGRESSBAR95 denen bir oyun Mail sesi - PROGRESSBAR95 denen bir oyun Şekil değiştiren - @TelifTR TorTor - @Denizoo Chat Yazısı - @TelifTR Betsy - @TelifTR ve Namıdeğer Minecraft'ın "Yaşlı -----------------------------A G A L A R---------------------------- @TelifTR @Komedistan_memo @Joker_Pan35 @Denizoo @24huseyin61 @Entity_303_44 @ULASTAHA123 ------A G A L A R grubuna katılmak için katılım formunu doldur (profil de var)---------------------------------------------- Dük'ten not: agalar yok 5 yıl oldu. onun yerine sosyal medyalarıma yolsilindirduke aratarak ulaş