English is at the bottom. 僕は引退していましたが、復帰することができました!理由は土日曜日は暇があったからです。 皆さん、ご迷惑をおかけして本当にごめんなさい!(汗) でも平日はあんまりScratchにログインはできないと思います! でも休日はよくログインできるよ! I had retired, but I've been able to return! The reason is that I wasn't so busy on Saturdays and Sundays. I'm truly sorry for any inconvenience I may have caused! However, I probably won't be able to log into Scratch much on weekdays! But I can log into Scratch on my days off!
通知見たときにスタジオ招待ありやがった。その時は引退してんのにスタジオ招待すな空気読めやこのクソ (こんなこと言っててマジでアホやね僕は)