I tried to make the " im slowly forgetting your face animation, but its not the greatest haha ------------------------------------------------------------------------- "점점 얼굴을 잊어가는 과정"을 애니메이션으로 만들어 보려고 했는데, 그다지 좋지는 않네요, 하하. ----------------------------------------------------------------------- Jag försökte göra en animation av "att gradvis glömma ditt ansikte", men den är inte så bra, haha.