-First of all- 日本語は↓ The first character PV I made myself!!︎ The quality is low, but please forgive me. -And- I love this song. It's addictive or something, well, anything is fine. If you think it's good, please ♡ and ☆!!︎ ーまず初めにー 初めての自分で作った文字PV‼︎クオリティは低いですが許してください。 ーそしてー この曲大好きなんですよクセになるというかなんというか、まぁなんでもいいんですけど。よかったと思う人は♡と☆をお願いします‼︎
If I feel motivated, I might make the second half. If you are heavy, click here ↓ https://turbowarp.org/1323471478 重い人はこちら↑ やる気出たら後半作るかも