Guys,i'm going to leave for a few months because my class decided to use scratch and l'ill use my main account to reply to messages and comments.Just don't expect to find any new proyects from me during that time.Thank you
Chicos, me voy a ausentar unos meses porque mi clase decidió usar Scratch y usaré mi cuenta principal para responder mensajes y comentarios. No esperen encontrar ningún proyecto nuevo mío durante ese tiempo. Gracias. student account: @Eveworld