Ev-vet,artık Scratch'te neredeyse 3.yılım.3 yıl olduğunu görünce kendim bile inanamadım.Ben zaten Scratch'ten ayrılacaktım fakat 3.yılımı görünce bir durup düşündüm.Son bir kez Chirpy Reverie VI ve Miner Cat Platinium adlı 2 çok büyük proje yapacağım.Sonra Scratch'ten ayrılacağım...
Yes, it's almost my third year in Scratch! I couldn't believe it when I saw how many years it's been. I was planning to leave Scratch anyway, but seeing my third year made me stop and think. I'll do two big projects, Chirpy Reverie VI and Miner Cat Platinum, one last time. Then I'll leave Scratch...