Als je hem opent en er staat: Ja! Kom binnen! Dan heb je al een account. Nog geen account?? Zeg het dan in de berichten hier onder! Dan maak ik een account en zeg ik als je er in kan! Als je binnen bent druk je op bekijk van binnen en dat kan je op het plusje drukken op iets in het logboek te typen! Veel plezier! :) :) :) :) :)!!!
/\ ( Kijk boven! :) ) | | |