-Iniciar el joc polsant la bandera verda. -Seguidament tia un dels 3 jocs que apareixen. 1r JOC: Passar els nivells amb les fletxes del teclat moure cap a l'esquerra o dreta i saltar amb la fletxa que apunta cap amunt. 2n JOC: Amb el ratolí moure la barra negre d'un costat a l'altre per que la pilota pugui revotar en ella. 3r JOC: Joc per a dos jugadors. Un controla la pilota vermella amb el ratolí i l'altre la ilota blava amb les fletxes del teclat. La pilota vermella ha de pillar a la blava. Per sortir tocar boleta vermella.