Nederlands: Klik op de groene vlag om te beginnen. Jij bent de slee en moet de hele tijd het cadeautje pakken om punten te scoren. Als je een kerstboom aanraakt ben je af en stopt het spel. Als je wil, typ je je score in de reactie. English: Click on the green flag to start. You are the sled and all the time you grab a gift, you score points. If you touch a Christmas tree, you are dead and the game stops. If you want, you can type your score in response.
Nederlands: Ik gebruik een vertaler dus dan klopt het engels misschien niet helemaal. Veel plezier! ☻☻ English: I use a translator so then is it true English maybe not quite. Have fun! ☻☻