I am learning danish because I really, really want to move there when I am able to. Because of many resons: 1. America sucks. (Sorry Alfred F. Jones.) 2. Amazing heathcare 3. ACTUAL CULTURE 4. I love the language so far, it sounds cool. 5. Gay rights and marrige equality (I am getting sick of all of the homophobia here, I feel cornered and like everyone will hate me if I come out (My CHRISTIAN grandparents for example.)) Jeg lærer dansk, fordi jeg virkelig vil virkelig flytte der, når jeg er i stand til. På grund af mange resoner: 1. Amerika sutter. (Beklager Alfred F. Jones.) 2. Amazing heathcare 3. AKTUELT KULTUR 4. Jeg elsker sproget hidtil, det lyder køligt. 5. Homoseksuelle rettigheder og marrige ligestilling (jeg er virkelig træt af al homofobi herover, jeg er bare syg af det.) I am hoping google translate didn't betray me for the danish translation, I only know enough danish to tell someone if breakfast is done at the given moment. -_-"