teken door op de muis te klikken en hem te bewegen. je kan de dikte van de lijn veranderen met de cijfers op je toetsenbord. (1 tot en met 4) je kan de kleur veranderen door op de vakken te klikken. als je alles wil wissen druk je op het kruisje.
dit is mijn eerste tekenprogramma en het was erg leuk om te maken. de ideeën heb ik van mijn levelwerkleraar Paul Koning.