I was super inspired by @technoboy10's project, "wind" - I really loved how it captured the feeling and essence of wind. I thought it would be fun to expand upon this idea by making a project about another element - snow! Just like @technoboy10, if you have the time, I would encourage you to sit back and enjoy the song while watching the snow fall. Press Space to see how I went about making the artwork! (I've broken up the image into different costumes so you can see my process for creating the overall scene and how I thought about breaking up the image into smaller, more manageable pieces ^.^) Also, everything was drawn in vector so feel free to use full screen mode! *boop* =^..^=
スクラッチ・チームの@ceebeeさんが作られた、snow(雪)を何も変えないで、リミックスさせていただきました!彼は、@technoboyが作られた、windという作品が素晴らしいと思い、それをリミックスしたそうです。スペースキーを押したら、どのようにして出来たかがわかります。では、お楽しみください! (これは、日本人の方々にも見てもらいたい思い、リミックスしました。!家族の方々と、ゆっくり見てください!)