Arkadaşlar ilk yaptıgım halde karakter zıplayabiliyordu ve havada asılı kalmıyordu.Ama karakter üzeride sağ ve sol tuşu (a,d) tuşları ayarlayınac karakter hava asılı kalmaya başladı ve zıplama özelliğini kaybetti o yüzden karakter böyle kalıyor