hallo dit is mijn eerste game op scratch gangsters de besturing van speler 1 is met de pijltjes de besturing van speler 2 is z,s,q,d, vind je dit leuk laat dan een like achter en vergeet niet volg scratch gangsters!! voor leuke spelletjes meer op mijn profiel --> @mennoganed en volg ook -->@basvanrenteghem -->@56_steven -->@yorbus