Press A/D to move. Press W to boost forward. Press S to fire a nuke!
Btw... there's an easter egg... TIL JOAKIM: har funnet ut at de fleste bugene er med det ekstra romskipet nå. Tror man bare kan bruke det en gang før det blir ødelagt. Merkelig... resten burde funke da :D