Canlıların büyük çoğunluğu besinlerdeki kimyasal enerjiden yararlanabilmek için, bunları oksijenle yakmak zorundadır. Tüketilen oksijenin ise yerine konulması gerekir. Yeşil bitkiler fotosentez ürünü olarak O2 de üretirler. Bu sayede atmosferin oksijen oranı sabit tutulur. Bu durumun nasıl sağlandığını anlamak oldukça zordur. Çünkü solunum durlmayan bir olaydır ve bütün canlılar tarafından her an gerçekleştirilmektedir. Fotosentez ise sadece yeşil bitkiler tarafından ve sadece gündüzleri (ışık varken) yapılabilmektedir. O halde, nasıl oluyor da üretilen oksijen miktarı tüketilen oksijene eşit oluyor? Hedef Kitle: ilköğretim öğrencileri Amaç:oksijen ve bitkilerin etkileşimi Hazırlayanlar: 10554041 Mustafa Hani, 10554015 Haşim Moran Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı Dersi Fırat Üniversitesi BÖTE