とにかくよけろ
こっちをやるならサブアカウント(eizi2002)で作ったほう方をやってくれ。こっちは失敗作なのだから・・・。 ↑キーまたはスペースキーで操作 Let me doing those who made in the sub-account (eizi2002) If you'll do here. ... Because here it's a failure. Operation in the ↑ key or the spacebar