het is de bedoeling dat je zoveel mogenlijk punten verzamelt ZONDER DAT JE DE GEEST RAAKT !! anders ben je af je krijgt punten door het lekkers te raken je kan dit ook met vrienden of famillie spelen .
je moet niet altijd anderen volgen.