◇曲名は『穏やかな昼の街』です。 多分曲名は被ってないと思います。 ◇ The title of the song is "Calm Daytime Town". I think the song title is different from the existing one. ☆使用する際は、メモとクレジットに記載して下さい。 ☆When using it, please write it in the memo and credit.
以下-メモ- How did you create this project? Did you use someone else's ideas, scripts, or artwork? Thank you to the author here. ( ・∇・)という事だ! BGMです。 ☆タグ☆ #all #BGM #GarageBand #music