Utprøving av programmering med tanke på fagfornyelsen og det forløpige kompetansemålet : "bruke programmering til å simulere naturfaglige problemstillinger". Koden er ikke optimalsert for å undervise elever og variablene er overhodet ikke gjennomtenkt nok og bør forbedres. Innspill mottas med takk!