lol, nutteloos :p spaceship komt terug na 5 sec ;) beweeg met muis, spatie om te schieten. na 3 punte pijltje omhoog om laser te gebruiken gaat weg na 10 sec na 10 punten kunt ge 2 kogel afscieten door op recter pijltje te duwe blijft voor altijd! succes
© JerneV -Laser By Kevin ;)