KRÄÄÄÄÄÄH EN OSAA R.I.P Motivaatio En aio enää tehdä projekteja. Syyt: 1. En osaa. 2. Mul on kivempaaki tekemistä, kuin kitua yrittämässä tehdä jotain hauskaa. 3. Monet tekee parempaaki kun minä, maailma ei menetä mitään kun lopetan 4. Bugit. 5. Mädäntyneet aivot 6. Tämä masentava lista 7. Animaationi pöllittiin. 8. TUNTEISIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN Saaaaaatan aloittaa joskus uudestaan. saa nähdä.
meni moti. Käytän Griffpatchin tutoriaalia mut joo. yritin monta päivää.. Tulos totaallinen kaaos. 50 SpeSsU YaYyYYyy Huom. En aio lähteä Scratchista, kommentoin yhä.