Soru Yanıtları: Senin ismin ne? -İsminizi yazın. Benim ismim güzel mi? -Çok güzel/Güzel/Çirkin Çirkin derseniz: Bana söylemek istediğin bir şey var mı? -Fikriniz BİTTİ Çirkin demezseniz: Ne yapabilirim? -Fikrinizi yazın BİTTİ