What do you think? :3 Que piensas? :D Este es mi primer arte plano, Si te gusta Toca el Corazón ----------------------- Toca la Estrella ----------------------- Sígueme! https://scratch.mit.edu/users/Davi_crea_y_anima/ ----------------------- This is my flat art, If you liked the Flat Art Touch the Heart ----------------------- Touch the Star ----------------------- Follow me! https://scratch.mit.edu/users/Davi_crea_y_anima/
¡Gracias a @-Vulpes- Por permitirme ser parte de esta Comunidad! https://scratch.mit.edu/studios/26732927/projects/ Thanks to @-Vulpes- for allowing me to be part of his community.