Merhabalar ben balis1 bu projemde YUMMY adlı bir oyun yaptım oynanışı şu şekildedir:Dolabın üstünde çeşitli tatlılar var ilk olarak klavyenizdeki BOŞLUK (SPACE) tuşuna basın ve aşağıdaki çeşitli tatlılardan birine basın örneğin:donat(donut) donata basınca siz yemek yeme yerine ışınlar ve klavyenizdeki herhangi bir tuşa basıp onu yersiniz mesela (a e t k o 1 3 5 ş) istediğiniz tuşa basarak yemeğinizi yiyebilirsiniz.
Tamamen kendi fikrim :)