>/wasd tuşları çalışmayabilir./< >/yorum yönergeleri altta yazıyor./< yorumlarda; -sorun bildirmek için başına (!) işareti koyun. -öneri vermek için başına (&) işareti koyun. -kodları sormak için başına (>/b/<) işareti koyun. -soru sormak için başına (-?-) koyun.