VSメタナイト原作より 好奇心から作ってみました。UNDERTALEっぽくメタナイトと戦えます。 セリフやストーリーは残念ながらありません。和解もできません。あしからず。(誰か付け加えてください) I made this one out of curiosity.You can fight Meta Knight for Undertale style. But Unfortunately, due to my lack of ability, there are no lines or stories. No reconciliation either. I'm sorry. (Someone please add that.) (The text was written on a translation site, so there may be errors.) 基本的に十字キーとZXで操作
2023/11/05 ☆THANK YOU!!! .* (●)10000 .*☆ ついにこの時が来てしまったか... 投稿してから3年、閲覧数10000達成、 本当にありがとうございます! THANK YOU!!! .* (●)5000 .* THANK YOU!!! .* (●)1000 .* THANK YOU!!! .* (●)2000 .* THANK YOU!!! .* (●)3000 .* マジかよ。 初の四桁はリミックスだった thank you! (●)100 thank you! (●)200 一ヶ月で100...まじで thank you! (●)300 thank you! (●)400 thank you! (●)500 thank you! (●)600 thank you! (●)700 thank you! (●)800 かげのナイト(謎) 激ムズです。 初見殺し技が増えた。