Sıkıldım işte napim. Çok aptalca bi edit yaptım jjbrgbwgjbvwl. Zero Two da ne zaman lolipopu bırakıp acıbadem sevdalısı oldu :D
SIQILDIIIIIIIIIIIIIIM >:(