Hola!, Este es mi primer juego, Se que es muy simple pero por algo se empieza :D -Teclas A y D para moverse y W para saltar :) Usé el escudo de link como coleccinables porque no se me ocurria otra cosa y como soundtrack, Macho man en 8 bits hecho por mi.
Hello! This is my first game, I know it's very simple but it starts with something: D -Left and Right keys to move and space to jump :) I used the link shield as collectibles because I couldn't think of anything else and as a soundtrack, Macho man in 8 bits made by me.