A en D of pijltje links en rechts zijn bewegen of je drukt op de stippen als je geen toetsenbord hebt, je kan met spatie de stippen weghalen. Je bent de gekleurde stip en moet de obstakels ontwijken en zo'n hoog mogelijke score halen.
Weet ik veel, ik heb eigenlijk geen opmerkingen en ik ben de enige die eraan gewerkt heeft dus ik hoef ook geen credits te geven. Ik heb een idee; ik zeg gewoon hoi! Hier gaat ie dan: "i!0H" Hé? Waarom is het nou ondersteboven? Ik snap het niet! Ach boeien ik probeer het gewoon nog eens, hier gaat ie weer: "Hoi!" Gelukkig lukt het nou wel. Sorry voor de slechte humor!