this creepypasta is own by me as iGhostFaceYT. PART 2 COMING SOON! it will be based on that unknown legendary lava skin gun and the return of ASO, the main villain. it was the biggest mistake in my life playing with the unknown gun skin このクリーピーパスタは私がiGhostFaceYTとして所有しています。 パート2近日公開!
i did not writtle and spell very will because i speak japanese and i don't speak english very will, i hope you like it, 私は日本語を話し、英語をあまり話さないので、私は身もだえも綴りもしませんでした。あなたがそれを気に入ってくれることを願っています。