fikir benim tamamen benim :)))))) netflixteki pandemic dizisine biraz zombi kattım nasıl olmuş yapımsüresi bir gün biraz kısa oldu ama inede konuşmalar çok zorrrrr onları yapmak çizim : me kod : me fikir :me netflix omarım bana dav aaçmaz XD eğer sizin de dizide karakterinizin olmasını istiyorsanız yorumlara yazın yeter
2. bölüm 10 like ve 10 faviride :))) bakalım ikinci bölü gelcekmi fikirlerinizi alıyım karakterim nasıl olmuş bence çok havalı (kızmasın diye söyliyom bence çok dramatik :)))))) diğer animasyon projem = https://scratch.mit.edu/projects/464749861 buraya kadar geldiysen bir like ve faviri isterim :))))))))