タップ、スペースキーで次 自己紹介です 大した事言ってないけど ちなみに全部ベクターだったりもする 他に聞きたいことあったらコメ欄で言ってください 微妙にゆらゆら動いてるのが好きだったりする ついでにオープニング作ってみました 案があったら言ってください English Tap the spacekey and press to continue It is a self-introduction. I didn't say much. By the way, they are all vectors If you have any other questions, please feel free to contact us. I like to move subtly