旗を押してスタート!!!!!!! 画面上の(キーボードではないぞ)矢印で手を選んで決定を押す!!!!!! そのあとは自動的に進むぞ!!!!! もう一度やりたいときは旗を!!!!!!! ♡と☆ヨロシク~ Press the flag to start! !! !! !! !! !! !! Use the arrows on the screen (not the keyboard) to select your hand and press Enter! !! !! !! !! !! After that, it will proceed automatically! !! !! !! !! If you want to do it again, flag it! !! !! !! !! !! !!
コメントをしたい人は言ってね~