sad cookienin hesabı @Sad_Cookie umarım beğenmişsinizdir. cevaplar TAMAMEN onundur. profilinin altından soruları sordum inanmayan baksın. İYİ GÜNLER
BİR DAHAKİ RÖPORTAJI @elifasmin İLE YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM SİZCE ONUNLA YAPALIM MII