זה משחק ל-2 הראשון שמגיע ל-10 נקודות מנצח תזוזה: שחקן 1: חץ למעלה וחץ למטה כדי לזוז שחקן 2: W-למעלה S-למטה
אם סימתם משחק ואתם רוצים להתחיל אחד חדש אז תלחצו על הדגל הירוק פעמיים (אלא אם כן לא סיימתם את המשחק הקודם והתחלתם משחק חדש שהקודם לא נגמר אז אפשר ללחוץ רק פעם אחת)