This is the opening of Strawberry-piano. From now on, I will use it as an opening! ・ ・ ・ I'm not suitable for the opening (ˉ ˘ ˉ;) ※ The sound may shift. You can watch it perfectly by pressing the flag a couple of times! Strawberry-pianoのオープニングです。 これから、オープニングとして使っていきます! ・・・私、オープニングにむいてないです(ˉ ˘ ˉ; ) ※音がずれてしまう時があります。旗を2~3回押して いただけると完璧にご視聴いただけます!