E,yani sadece bayrağa bassan yeter? Kalp atmak çok zor mu acaba ? Bunny,en sevdiğim 2. Karekter. Ve en sevdiğim theme song a sahip.
bir dahakine başka bir karekterin theme song u gelecek.(Zaten kimse ilgilenmiyor ama.)