selam!! sizlere bir dizinin kısa bir bölümüyle başlamak istedim kısa oldu biliyorum fakat kısa olmasının nedeni dizinin ömrünün uzun olması (mantık yürütün ) neyse iyi seyirler ^^
Cry Baby: @GizemliYazilimci softie (bne) : @1938-1881 isimsiz : öylesine yapılmış karakteri olmayan birisi şxjşxj 40 görüntülenme 20 kalp = 2. bölüm