(J) 終わったよ~ ようこそ @524-g と @Anapard のコラボへ!! @524-g は!夜に駆ける!を歌いま~す (私)@Anapard は絵をかきました~ 楽しんてね~
(E) Hui! I`m finish!! Welcome to our collab!! We have: @524-g and (me) @Anapard !! @524-g will sing the song: 夜に駆ける and @Anapard drew this, and added the Effects. The song will come!! I hope you have fun!!!