@tori_exのゲーム第2弾!!! 対人だし、オンラインでもありません。 (僕にそれを実現する技術力はありませんToT) ルールは普通にオセロと同じです。 バグ等あったら教えてください。 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ The second game of @tori_ex !!! It's interpersonal and not online. (I don't have the technical ability to realize it ToT) The rules are usually the same as Othello. Please let me know if you have any bugs.