Yeni bir seri çıkardım "kumanda savaşları"!(umarım tutar) Biliyorum biraz kısa oldu ama eğer fazla izlenme gelirse biraz daha uzun olur Bir sonraki bölüm için; 0 kalp 0yıldız çünkü eğer ben yıldız ve kalbe göre bölüm çıkarırsam bu,bu serinin ilk ve son bölümü olur çünkü hiç kalp,yıldız gelmiyor Gerçi ben bunarı kalp yıldız için yapmıyorum öğrenmek ve eğlenmek için yapıyorum:) 2.bölüm yayında! https://scratch.mit.edu/projects/537019030 Kumanda savaşları 3.bölüm: https://scratch.mit.edu/projects/538310336
CREDİT: Artı martı kodu falan heeepsi: %100 ben Umarım beğenmişsinizdir iyi seyirler....