bayrağa bas ve denilenlere bak. WebGL hatası veriyorsa profile basıp tekrar tıklayın. Düzelir umarım. Eğer düzelmezse bekleyin birazcık.
Yorumlarınız için çok teşekkürler. Bu benim karakterim bu arada. :D. Küçük bir sürpriz bu.