Biraz kısa oldu ama olsun. Ben zaten Scratch'te doğru düzgün oyun yapamıyorum. Ve kullanıcı adını söylediğinde efendim veya evet astro deyin.
Yani Astro's Playroom oynundaki Astro'yu kullandım çünkü çok tatlı