xD melodi tanıdık geldi demi sana da evet Reynmen - Leila koronaya xD youtubede vardı https://www.youtube.com/watch?v=mGybeLo4IzU bağımlılık yaptı sanki xD
Eski hayatimi cok ozledim): KORONADAN ÖNCE öğretmeninden azar işitmeyi arkadaşlarımla futbol oynayıp beni kaleye sokmalarini yerden yüksek oynayıp su bitince suuu suuu diye bağırmamizi her çarşamba 5 lira gidip yiyecek içecek alıp dışarıda yemeyi yemek yiyip yarim bırakıp ekmek yemeyi hepsini özledim