1. Bölüm yayında 20 kalp 20 yıldız gelirse 2. bölüm haftaya bugün. Yanlışlarımı beğendiğiniz ve beğenmediğiniz kısımları yoruma yazmanızı sizden rica ve arz ediyorumm. Anne yüksel hanım "Şuan değil" cümlesini kurarak ne demiş olabilir? Ayrıca sizce fragman yapmalı mıyım? Yapmasam....